Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Produkt dnia
Herbata Uśmiech Gajowego - 50 g
Herbata Uśmiech Gajowego - 50 g
9,49 zł
szt.
Gwatemala Antigua SHB - 250 g mielona
Gwatemala Antigua SHB - 250 g mielona
30,99 zł
szt.
DECAF Kawa Bezkofeinowa -250g ziarno
DECAF Kawa Bezkofeinowa -250g ziarno
34,99 zł
szt.
Herbata Rajskie Jabłuszko - 50g
Herbata Rajskie Jabłuszko - 50g
7,99 zł
szt.
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Reklamacje i zwroty
  •  W razie niezgodności towaru ze złożonym zamówieniem prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem +48 533 788 488. Dołożymy wszelkich starań aby jak najszybciej dosłać lub zamienić na towar zgodny z zamówieniem.
  • W razie widocznych uszkodzeń przesyłki odbierający powinien zgłosić to kurierowi. Ten w obecności osoby odbierającej paczki powinien sporządzić protokół uszkodzeń paczki. Protokół prosimy o przesłanie na adres sklep@onefood.pl. W razie braku protokołu klient nie ma podstaw do reklamowania uszkodzeń towaru.
  • Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy kupna-sprzedaży zawartej na odległość bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie (Formularz zwrotu towaru) lub w formie wiadomości e-mail przesłanej na adres sklep@onefood.pl .

  • Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy przesłać w terminie do 14 dni od daty otrzymania towaru.

  • Zwrotu towaru należy dokonać w terminie do 14 dni od pisemnego powiadomienia o odstąpieniu od umowy, dołączając dowód zakupu w postaci paragonu, na adres "Magazyn ONE FOOD ŁUKASZ SZYJA , Pl.St. Moniuszki 9 , 42-350 Koziegłowy "
  • Ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych zwracany towar musi być oryginalnie zapakowany przez producenta(nie może zostać otwarty). Nie może może nosić śladów użytkowania oraz uszkodzeń. Zwracany towar powinien być bezpiecznie spakowany w kartonowe pudełko o regularnych kształtach , które uniemożliwi jego uszkodzenie podczas transportu. W przypadku niespełnienia powyższych warunków sprzedawca ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu.
  • O negatywnym rozpatrzeniu reklamacji klient zostanie poinformowany drogą elektroniczną lub telefonicznie.
  • Zwrot należnej kwoty nastąpi w przeciągu 14 dni od otrzymania towaru na konto klienta.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl